miercuri, 1 octombrie 2008

Si ce mai faci?

Si ce mai faci ? .....Oamenii s-ar putea sa te intrebe asta des . Nu ? ...Asta daca nu traiesti pe o insula pustie . Eu traiesc intr-un oras mare . Are cam 2 milioane jumate de locuitori , dintre care majoritatea foarte blazati . De ce? Acest oras se numeste Bucuresti . Nu cred ca are importanta , ca se numeste Bucuresti sau altfel . Am senzatia ca sa fi fericit in zilele astea e ca si cum ai avea .... sa zicem Graalul . Am vazut oameni fericiti , si oameni nefericiti . Daca nu ai probleme sa zicem ca e mai usor sa-ti faci , fiind mai distractiv . Unii s-ar putea sa spuna ca ... daca nu te si superi din cand in cand traiesti degeaba . Ca daca nu simti durerea la fel . Poate tu esti altfel . Eu daca nu am probleme si sunt ..intr-o stare buna .....simt ca pot gandi altfel ....mai mult ...mai bn ...mai in perspectiva . Tu ce mai faci ? Te-ai plictisit ? Asta e o problema . Daca te plictisesti uitandu-te la blogul meu si incercand sa citesti , incearca sa te uiti la stiri . Daca ai ajuns totusi pana aici din curiozitate sau nu , inseamna ca nu esti chiar asa de plictisit . Mie imi placea candva sa ma uit la televizor . Acum nu . Parerea mea e ca se incearca un divertisment care nu incurajeaza mare lucru . Au mai ramas putine emisiuni ce mi se par interesante . Eu in fiecare zi vad oameni , foarte , foarte ,foarte , plictisiti , enervati , depresati , frustrati . Nu sunt putini , nu sunt toti , dar multi sunt cu siguranta . Ii vezi ? Daca da te-ai intrebat vre-o data de ce ? Faci parte din ei ? Daca da nu e un lucru rau se mai intampla . Daca se intampla des atunci e o problema . Cred ca daca oamenii ar realiza faptul ca toate problemele lor sunt atat de insignifiante , la o scara mare , ar putea realiza ce poate realiza un geniu , pentru ca pot gandi liber . Unii nici nu-si dau seama , ei iau totul la mishto . Umorul este foarte tare . Badaranii nu . Si ce mai faci ? Daca ai privi arta la televizor , ai fi inspirat ? Nu vorbesc de arta clasica . Arta poate fi si in materie de productii . Ti-a spus cineva pana acum sa deschizi ochii , ca lumea e plina de resurse , si sa faci ceva ? Daca ti s-a spus si nu ai facut nimic inseamna ca nu vrei . Daca nu ti s-a spus iti spun eu acum . Eu zic ca daca cineva o duce rau , nu o duce rau pentru ca nu poate mai bine ci pentru ca nu vrea . Si ce mai faci ? Sti ca exista pusti cu conceptii ce ar putea sa distruga moralul unor adulti ce nu vad mai departe de nasul lor . Exista adulti care nu ar accepta sa ia lectii de la viitorul lumii in care traiesc . Pentru ca ei spun ca au experienta de viata . Pe scurt . S-au bagat intr-o cutie si s-au inchis bine de tot acolo . Si ce mai faci ? Daca nu iti convine lumea in care traiesti gandeste-te de ce a ajuns asa si incearca sa schimbi , poti incepe cu tine . Daca iti convine , atunci iti urez mult noroc in doctoratul pentru instinctul de turma . Eu zic ca se poate mai bine . Si ce mai faci ? Daca ai ajuns pana aici inseamna ca te-a interesat cat de cat ce am spus . Sper ca te-am facut sa gandesti putin ....sau ma rog cu cat mai mult cu atat mai bine . Si ce mai faci ? Daca nu faci bine mai gandeste-te o data......

4 comentarii:

Unknown spunea...

deci...... ma doare mintea.... serios!

Ale spunea...

interesante conceptii. insa mi s'a parut destul de enervant faptul ca ai repetat cam obsesiv "si ce mai faci"-ul ala. da ok am inteles, poate ca asta e si ideea dar pe mn m'a cam zgariat chestia. in rest totu bun:)

blueeclipse spunea...

indeed oscar!!...

Unknown spunea...

pai vorbesti in general de intoleranta, dar pot sa spun ca e un bun start in a combate acest fenomen jalnic. din pacate insa multi prefera sa ramana asa si nici macar nu stiu ce inseamna intoleranta.
bvo