marți, 7 octombrie 2008

Romania nu este deloc o tara mica .....


Nu stiu cum se face ....dar noi ca romani ...am crescut cu ideea ca romania este o tara mica ,mica undeva in Europa . Ceea ce este perfect adevarat daca o compari cu o tara ca ....sa zicem Rusia ....care e o mare pleashca . Domne si ce soc am avut cand am descoperit ca Romania e de fapt destul de mare . Adevarul este ca tara noastra este o chestie in forma de peste cu o intindere ce nu poate fi desconsiderata .
Si totusi daca ne gandim cati artisti adevarati s-au nascut in romania , am putea spune ca ar putea avea si o anume valoare culturala . Ca sa nu mai zic de alte valori destul de apreciate sa zicem pe la microsoft ca in ograda noastra nu merge .
Oricum eu cu sa zicem o prietena mai buna , ne gandeam ca romanii si mai mult partea estica simte altfel lucrurile ....la un nivel putin diferit de westici etc etc ....cea ce face din Romania o tara cu potential mare ....si conducere de rahat ce nu profita de asta .
Deci cum ramane ....e sau nu o tara mica ??

Niciun comentariu: