miercuri, 6 mai 2009

Bla Bla si alte kestii

Well eu acum stau si scriu , stau in curtea scolii si scriu . Am dezvoltat un anumit simt , si asi vrea sa combat o anumita kestie . Am dezvoltat un simt prin care simt oamenii care nu sunt deschisi , si anume , daca nu e vorba de bani sau un castig evident nimeni nu se baga . 
Acum cateva zile cineva ma critica ca am pierdut vara aiurea si nu am primit nici un ban si asa mai departe . 
Well eu vara trecuta am castigat experienta si pe langa asta am castigat prieteni si o gramada de cunostinte ( ma refer la oameni ) 
Ma rog . Majoritatea nu prea intelege partea asta . I mean , majoritatea crede ca totul se rezuma la cacaturi de alea mega superficiale gen , pana mea am castigat 3 milioane sunt bun acum ma duc sa agat . Si daca nu gandesc asa atunci deja e un punct in plus. 
E oarecum indignant cand ma gandesc la ce scriu acum . Adica tu , intelegi ?
Incep sa cred  ca , foarte foarte greu mai gasesti oamenii care vor sa faca ceva mishto , cum ar veni de placere. 
Si de ce abea acum ii simt pe "interesati " i donno . Dar macar sunt multumit ca mai sunt si oameni ok .

2 comentarii:

Mira spunea...

da...stii...si eu ma gandeam ca cel mai important e ceea ce ramane undeva inside, nu ceea ce se vede... nu conteaza daca tu castigi sau nu ceva material din ceea ce faci, in conditiile in care simti ca ai castigat intr-adevar experienta si exista acel nou 'brick on your wall'... e adevarat ca majoritatea nu intelege...si majoritatea nu intelege multe...pentru ca, dincolo de toate, cam asta e rolul ei... :) sa fie o majoritate, adica mediocritate...faptul ca tu intelegi e mare lucru...si inseamna ca te ridici undeva deasupra...din punctul asta de vedere cel putin... :)

maria spunea...

un blog bun am gasit cateva postari foarte interesante